ویوناویونا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

زندگی شیرین

درد و دل

1393/2/27 18:41
نویسنده : افسانه
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

اومدم ازت گله کنم آخه این روزا خیلی منو اذیت میکنی اصلا شبا نمیخوابی و روزا هم از بغلم خسته نمیشی فقط دوست داری تو بغلم باشی مامانی عزیزم منم دوستت دارم ولی منم باید به خونمون برسم و غذا درست کنم برات تا بخوری و بزرگ بشی.

وقتی صدان میکنم ویونا به من نگاه میکنی و میگی هان میگم مامانی بگو بله وقتی هم که میخوای بغلت کنم میگی ماما منم دل طاقت نمیارم و زودی بغلت میکنم الان بدون کمک میتونی بشینی و غلت میزنی و دوباره برمیگردی سینه خیز عقب عقب میری و عاشق سوپ هستی. 

عاشقتم ویونا جونم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

میترا
27 اردیبهشت 93 19:23
فرزند نازی دارید ماشاالله خدا حفظش کند
افسانه
پاسخ
gorbonet mitra
مامان رهام
30 اردیبهشت 93 11:11
ماشالاه ویونا جون چقد ناز شده.خدا حفظش کنه افسانه